Alla inlägg den 21 november 2012

Av Catarina - 21 november 2012 22:13

 


Så här känns det ibland ;) även om jag numer har delat ut det mesta av det som måste göras.

 

Clara hjälpte mig att sträcka lakanen idag, så skönt att få in allt i skåpet. Jag har sparat på dom länge nu och hade inte ett enda lakan kvar i skåpet.

Hon var för övrigt jätteduktig även om det skulle ha behövts lite mer muskler till dom som var riktigt vridna men rullar man tillräckligt hårt märks det inte ;)

 

Sen har dom klippt och klistrat sina önskelistor för i år, lite besviken blir jag på ala dessa småsaker dom önskar sig! önska er nåt riktigt och bara en sak istället för 30 smågrejer som bara ligger och skräpar efter en vecka. Jaja dom kommer nog underfund med det när dom blir äldre och just nu är det nog mest mamman i huset som stör sig mest på det ;)

 

Såg Stalkers på Tv3 i kväll, jag blir riktigt mörkrädd! Hur sjutton mår sådana människor känslomässigt egentligen?

Det är inte klokt hur dom beter sig och sen skyller på sina "offer"

Ge dom vård innan det händer allvarliga saker och stackars oskyldiga barn blir inblandade!

Se programmet på länken nedan

 

http://www.tv3play.se/play/287828


Nu ska jag och min ljudbok gå och sussa lite

Kram

 

 

Av Catarina - 21 november 2012 13:08

Fick ett tips att kolla in den här sidan

glominerals.nu

för oss som har "problemhy" och det gjorde jag såklart! Tyvärr kan inte jag använda dom produkterna av flera anledningar varav en är att det finns ingen innehållsförteckning så jag vet inte vad som är i.

Men jag vill dela med mig av sidan då jag vet att det finns många fler som jag och som fortfarande kan ha smink eller har lättare rosacea.

Det verkar vara bra saker och det enda jag inte gillade var att det inte stod någon innehållsförteckning då det kan vara jätteviktigt för en del.

Jag hoppas att jag kunde hjälpa någon annan med den här länken!

 

Ha en underbar dag! Kram

 

Av Catarina - 21 november 2012 08:34

Idag ska jag försöka fixa i ordning Davids rum så det blir klart någongång. Jag får ta lite i tagen och vila emellanåt istället för att köra på för fullt som jag brukar, det är svårt men måste...

 

Jag fick sänka värmen i morse när vi gick upp, det var så varmt inne att jag hade kunnat flyta bort. Tittade och fick se att det var nästan 8 grader varmt ute så det var inte så konstigt. Var är snön? Vill ha snö nu så det blir ljusare ute. Det är så mörkt och trist hela dagarna.

 

Jag kommer att ha en TÄVLING i december så ni får hålla utkik då! Det är ett riktigt fint pris :)

Vill du vara säker att inte missa det så kan du följa mig via BLOGLOVIN då ser du så fort bloggen uppdateras.

Det kommer att bli riktigt kul!

 

Ha en härlig dag! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards