Alla inlägg den 6 november 2012

Av Catarina - 6 november 2012 18:34

Äntligen är all migrän borta :) inte tagit medicin sen i morse så nu håller jag tummarna.
På torsdag ska jag och ett par vänner ha filmkväll :) som jag längtar! Vi hade det mycket förut och turades om att vara hos varandra men som allting annat så rann det ut i sanden. Det är svårt att hitta tider som passar när man är flera stycken.

Clara har varit hos en kompis och lekt så jag och Gabriel har fått mysa lite själva.
Nu är det bolibompa mys :)

I morgon ska jag försöka börja fixa sovrummet, är det fint där så sover man bättre och just nu ser det ut som ett föråd.
Så kanske jag kan få lite lugn inombords....

Ta hand om varandra! Kram

Av Catarina - 6 november 2012 08:27

Idag är det bättre, lite huvudvärk än så det blir vila hela dagen idag. Jag har massor som skulle ha gjorts och nu börjar jag få lite panik, ska jag aldrig komma så pass på benen att jag kan få undan allt som ligger och väntar på mig? 

Jag måste rensa i sovrummet, fixa Davids nya säng, flytta ut farmorsbyrån i vardagsrummet, ta reda på sommarkläderna och städa tvättstugan. Det ser ut som ett rövarpack bor här ;) För att inte tala om all tvätt som plötsligt bara har dykt upp i tvättstugan!

Det är inte kul att inte veta när jag kan ta hand om det, jag vill ha ordning och mår absolut inte bra då det ser ut så här och jag vet hur mycket som ska göras. 

Ha en härlig tisdag!

 

Ta hand om varandra! Kram

 

 

                          

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards