Alla inlägg den 10 november 2012

Av Catarina - 10 november 2012 20:58

Vi har haft en toppendag i dag :) Jag fick lite sovmorgon fast Anders åkte och jobbade, barna satt på en film själva så jag skulle få sova. Gullungar <3 Jag skulle ju lägga mig tidigt i går men som vanligt så gick det inte så bra så klockan var nog halv två när jag somnade. Dumma kropp!
Men jag ska inte klaga för jag har hållit ihop hela dagen idag :) bara lite ledvärk.

När Anders kom hem hade han med en hink älgfärs. Hans farbror hade inte plats i sin frysbox så det tackade vi för såklart :) Vi har varit utan länge och jag är inte så förtjust i det som finns i affärerna. Vi packeterade så det blev 500 gram i varje påse, tillsammans blev det 7,5 kg. Superbra och borde räcka ett tag ;) vi äter mycket köttfärs.

När vi var klara med köttet så började jag packa barnens badkläder i smyg, vi skulle överaska dom med en tur till badhuset. Clara fick såklart syn på ryggsäcken och fick se handduken däri och sa direkt om vi skulle till badhuset! Överaskningen förstörd :( Fast jag kom på att jag kunde säga att dom skulle få åka till mormor och morfar å bada och Claras mungipor åkte ner ;) hahaha minen var obetalbar!
När vi sen var på väg och svängde in till badhuset så skrek dom båda två :)
Oj, så glada dom blev! Det var jätteroligt för dom har längtat dit och vi har sagt det så länge och det har inte blivit av.
Dom lekte och simmade i en timme sen var det dax att gå upp, Anders hade handlat och uträttat ärenden under tiden .

Vi åkte förbi syrran på hemvägen och drack en kaffekopp och Clara fick en leksak som Indra vuxit ifrån. Fiffi och blomsterflickornas hus (vattenkannehus) Å så glad hon blev :) Hon och Gabriel har lekt med det hela em och innan dom la sig satt dom i sängen och lekte med det tillsammans.

Vi fick finbesök av lillkusinen en stund. Barnen lekte och busade och hade jätteroligt tillsammans :) Anders satt på golvet och lekte med traktorerna han med ;) Det var synd att det blev så kort besök så jag har lovat barnen att vi ska låna båda småkusinerna en annan dag.

Vi har såklart haft lördags mys i kväll, vi såg på Rasmus på luffen och åt lite godis, popcorn och chips :)
Nu ser jag och Anders på "Sleepless in seattle" Det var jättelängesen jag såg den så jag kommer inte ihåg om den var bra eller inte.

Ta hand om varandra! Kram

Av Catarina - 10 november 2012 01:12

Vill du vara testpilot? Anmäl dig till smartson

 

God Morgon® BIFIDO i någon av smakerna Äpple, Apelsin eller Mango/Passionsfrukt. BIFIDO är en serie milda juice- och bärdrycker med probiotiska bakterier som hjälper till att hålla magen i balans. Lita på din magkänsla och anmäl dig senast 15 november.

God Morgon® BIFIDO i någon av smakerna Äpple, Apelsin eller Mango/Passionsfrukt. BIFIDO är en serie milda juice- och bärdrycker med probiotiska bakterier som hjälper till att hålla magen i balans. Lita på din magkänsla och anmäl dig senast 15 november.



                            


Gå in på länken och läs mer om Smartson och anmäl dig där, Du kan också få nyhetsbrev så fort det kommer nya saker som ska testas. 

 

http://smartson.se/god-morgon-bifido.html  

 

 

 

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards