Alla inlägg under januari 2015

Av Catarina - 27 januari 2015 00:31

.....som vanligt.
Men nu är jag förkyld och så har nog min tårkanal i ögat svullnat för det rinner. Blir tokig. Huvudvärk bakom ögonen. Ursh.
Jag orkar ingenting alls, var så dum att jag följde Clara till stallet på em och såklart hade hon en stor häst och så skulle jag gå brevid eftersom den är så pigg. Helt slut blev jag och ändå sprang ridläraren med henne när dom travade.
I morgon ska jag iaf bara vila!

Har knytit lite nytt till nyckelknippan. Kul när man kommer på lite nytt :-)
Och så lindras värken lite i handlederna för tillfället.

Ta hand om varandra! Kram

Av Catarina - 21 januari 2015 11:24

Fick reda på i går em att Johannes skulle skriva kontraktet på nya lägenheten så det var bara att fixa barnvakt, djurvakt, släpvagn och ta ledigt från jobb. Nu är vi på väg, halt & snörök så fort går det inte.

Jag har sovit tre timmar i natt, smärta i lungorna och värk i lederna driver mig till vansinne. Mitt ansikte är alldeles prickigt och det känns som om huden ska spricka. Är så trött.

Gabriel vaknade på helt fel sida, och min stress gjorde det inte bättre. Vi var riktigt osams när dom gick till bussen. Det är så tråkigt, tycker inte alls om att skiljas så och jag önskar att han kunde berätta varför han är så arg.
Det har varit jobbigt i skolan nu, han får höra ord som han inte ens kan upprepa till mig! Att gå på toaletten går inte då dom står och rycker i hantaget och fjantar sig så han håller sig och det slutar med att han blir förstoppad :-(
Det är så tråkigt att det ska vara så.
Dom ser då fram emot att få åka till moster direkt efter skolan :-)

Ha en bra dag! Kram




Första turen med skoter till slogboden "Lassebo" i vinter.

Av Catarina - 11 januari 2015 22:19

Jag har haft turen att få buzza nya elektriska fotfilen. Fötterna blev fantastiskt mjuka och fotkrämen var väldigt skön.
Den var lätt att använda. Jag kan varmt rekomendera den :-)

#buzza #buzzador #scholl #schollvelvetsmooth #buzzascholl

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards