Alla inlägg den 23 november 2012

Av Catarina - 23 november 2012 22:26


Det här är jag! Första gången jag hörde den så spelade en vän den på gitarr och sjöng för mig. 

Den berör mig.

 

Kram

Av Catarina - 23 november 2012 09:58

I morse lyckades jag att slå av larmet och somna om. Det var bara en halvtimme så det gjorde inte så mycket, jag går alltid upp 40 minuter innan jag väcker barnen så jag hinner vakna och ta medicinen så jag blir människa igen :)

Vi hade en underbar morgon, båda kottarna var på jättebra humör och vi satt i soffan och myste tillsammans till bolibompa. 

Jag är glad att det är fredag för nu längtar jag efter mina barn! Det ska bli skönt att ha hela familjen hemma. 

Jag hoppas att jag slipper ligga hela helgen, hade varit kul om vi hade kunnat hitta på någonting tillsammans.

David kommer nog inte utan han åker nog till sin tjej i Ludvika då han var här förra helgen.

Hade jag fått bestämma så skulle han vara hemma varje helg ;) Vi ser han kanske 1-2 gånger i månaden och det är på tok för lite men jag förstår ju att han vill vara med sin tjej, dom firade fem månader förra veckan ;) Det är inte dåligt!

 

Nu ska jag bara vila idag så jag kan vara med mina barn så mycket som möjligt i helgen, hoppas smärtorna inte blir värre.

 

Ha en underbar helg och ta hand om varandra! Kram

 

Att alltid vara en liten smula barn - det är att vara verkligt vuxen.

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards