Alla inlägg den 11 november 2012

Av Catarina - 11 november 2012 22:21

Här kommer pysselbilderna som jag lovade!   

 

 

Måste visa Claras fars dags kort som hon gjorde på dagis, Det var så fint och verkligen ett kort att spara.

 

 

Vårat tuffa cupcake kuddfodral

 

 

 

   

Båda barnen pysslade till far innan vi skulle ha fars dags fika  


Kram

 

 

Av Catarina - 11 november 2012 18:00

Vilket trökigt väder det har varit idag! Det har varit grått å mörkt och bara regnat. Perfekt för pyssel :)
Jag och barnen har pysslat både det ena och andra idag, dom började med farsdag kort till pappa och sen började vi på en cupcake kudde.
Dom är så himla duktiga och kreativa.
Lägger ut kort på det när jag har laddat ur kameran :)


På eftermiddagen var vi tvugna att gå ut för att få lite luft, vi städade ihop ute här å matade kaninerna och sen fick Gabriel åka fyrhjuling en stund men det började att spöregna och bli mörkt så vi packade in oss i bilen för att åka till kyrkogården för att tända ljus till farfar Tände såklart till Joakim när vi var där så han fick lite ljus han med.


Nästa projekt var att göra en playdoo lera till barnen. All deras lera hade torkat och för en gångs skull hade jag alla ingredienser hemma.
Det blev en rosa såklart ;-)
Så nu sitter dom och leker och bakar för fullt och jag ska passa på att krypa ner i badet och bubbla lite.
Min kropp vill inte som jag idag och har jag tur så släpper det lite grann.


Grattis alla fina pappor på fars dag <3


Ha en mysig söndags kväll! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards