Alla inlägg den 26 november 2012

Av Catarina - 26 november 2012 15:02

Jag vill börja med att tacka ALLA som röstade på mig eller tänkte göra det ;)
Ni är alla jättegulliga och det värmer mitt hjärta.
Tyvärr vann jag inte den här gången men tack vare er så kom jag på en fin tredje plats :) Det är inte heller illa!


I helgen har vi pysslat och sen började vi möblera om, ÄNTLIGEN står byrån nu i vardagsrummet :) nu fattas bara det som ska vara i den. Det blur ett pyssel att kunna trycka in allt igen. När jag städade ur den fick jag ihop tre påsar med skräp. Bla gamla papper, beskrivningar och vhs filmer.
Så idag har vi varit ner på tippen med en massa sopor och sen fixade vi Claras glasögon som inte satt bra och tillslut så skulle en dator sättas på bilen för att se om gubben fått ihop diselvärmaren riktigt ;)
När vi lämnat Clara på dagis vid elva så ser jag att jag bara har en timme på mig att göra mig i ordning för ett Rehab möte på VC.
Kom hem för en stund sen och är helt slut! Just nu skulle jag bara vilja lägga mig ner och aldrig mer resa mig upp igen! Är så slut, trött och har så ont :(


Gabriel har blivit utsatt för dumheter flera gånger nu i skolan, blir instängd på toaletten i mörker, buren som en bebis (han är ju liten till växten) lite så! Det är så tråkigt att barnen ska vara så elaka mot varandra! Sen är det inte säkert att det alls är menat så.
Men fröken ska ta tag i det och fylla i en anmälan om kränkande behandling nu så kanske det får ett slut. Han mår inte alls bra och har mycket ont i magen och det beror nog delvis för att han inte vågar gå på toaletten i skolan längre.
Det gör ont i mammahjärtat men är glad att han har en fröken som tar tag i, ser saker, får saker gjorda! Hon är fantastisk!


Clara gjorde en sån fin adventskalender i helgen och Gabriel ska också få göra en. Vi har en sån ist för paket varje dag så får dom ett varje advent :)
Det är verkligen någonting som barnen längtar efter....julkalendern på tv och paketkalender :) precis som det ska vara!


Ta hand om varandra! Kram


Våran bil började röka när vi kom hem och parkerade, så jag trodde det brann någonstans ;) då var det diselvärmaren som äntligen kom igång :) hoppas den fortsätter att fungera för det var ingen billig historia.



Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards