Alla inlägg den 19 november 2012

Av Catarina - 19 november 2012 23:43

Jag gjorde i ordning ett bad och tände ljus, sen startade jag ljudboken och det var jättemysigt :) lite irriterad på rösten som läser för hon tystnar och låter lite kort men annars är det kanon bra. Vad skönt att ha hittat någonting som passar mig.
Så nu känns kroppen bättre och gör inte lika ont och jag är glad att jag äntligen kan "läsa" böcker igen :)

Sov så gott! Kram

Av Catarina - 19 november 2012 18:09

 

 

   

 

Gabriel visade mig vad Clara behövde träna mer på när vi
hade utvecklingssamtal :) 

Det är så roligt att lyssna på dom för han peppar henne hela tiden och talar om att han är stolt över henne <3

Syskonkärlek!

 

Kram

Av Catarina - 19 november 2012 17:25

Idag har jag varit jättedålig, typiskt att Anders jobbar morgon just då!
Jag fick nästan knuffa mig själv ur sängen.
Jag låg hela dagen ända tills syrran kom hit vid halv tre och just då kändes det lite bättre en stund men sen kom smärtsn tillbaka och huvudvärk från he-vetet! Jag kan knappt skriva :(


Jag har sån tur att barnen är så duktiga :) Dom har fortsatt att leka skola och är så mysiga och gulliga med varandra Clara tog även hand om disken efter maten, hon har börjat sortera besticken som jag! Vet inte om det är bra eller dåligt :-P
Gabriel la in en tvätt i maskinen men jag förväntar mig att jag får hänga den. Jag är så stolt över dom!


Jag önskar att jag snart kan få gå och lägga mig, jag längtar då syster yster har fixat en ljudbok åt mig Det ska bli jättespännande att prova på :)


Ha en mysig kväll! Kram



En bild på duktiga Clara <3

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards