Alla inlägg den 3 november 2012

Av Catarina - 3 november 2012 22:23

Idag har jag och Clara haft sovmorgon. Hon kom och la sig brevid mig när Anders gick upp och så somnade vi om i flera timmar :) Det är sååå mysigt! När vi vaknade så var vi själva hemma (förutom Johannes som låg och sov) Anders och Gabriel hade åkt ut i skogen och tittat till skogsmaskinen och sen tittat på skogsskiftena. Dom kom hem med en julgran! Har inte vågat titta på den än ;) Men han vet vad jag vill ha och brukar ta fina granar. Kan nog vara lugn :)


På eftermiddagen åkte vi till mamma och pappa och hälsade på och drack en kaffe.
Sen var vi till syster och hämtade henne och Indra för att åka till graven och tända ljus. Vi kom dit när det hade blivit mörkt och det var så vackert med alla tända ljus som brinner.
Vi tänder alltid lyktan och sen får alla syskon tända varsit och det var så mysigt med alla fem ljus som brann. Våran älskade son/bror   









Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards