Alla inlägg den 29 november 2012

Av Catarina - 29 november 2012 22:06

Här börjar allt att ordna sig och lite positiva saker har hänt.

Jag mår bättre även om jag fortfarande har ont och inte kan vara uppe länge, men det går frammåt.

Jag har även fått en läkartid i december för utredning av en ny läkare som vill hjälpa mig! Jag fick 1,5 timmar och det är ett gott tecken, det är inte ofta det händer :) Så visst hoppas jag men jag har ingen som helst förhoppning av rädsla att än en gång bli besviken. Ni får hålla era tummar för mig :)

 

I helgen kommer min bästaste vän hit med hela familjen på 4 personer och två hundar    (Viljas dotter och systerdotter)

Det kommer att bli helt underbart men Anders tycker att jag är galen när jag inte är okej än men jag behöver inte städa för att dom kommer, behöver inte ta hand om dom för dom vet vart allt finns :) dom får ta hand om mig ;) Nej men jag KAN ligga i soffan och vila, dom vet hur det är.

Jag har längtat efter våra samtal långt in på nätterna, våran godisfrossa på lakritsbilar och popcorn ;) Det kommer att bli så himla kul! Barnen längtar också och fast det blir 5-6 barn här så brukar det gå bra, bara fyra är under 8 år :)

 

Vi har äntligen fått sista räkningen på badrummet från snickaren, det tog bara 11 månader!!! Oftast när någon ska ha pengar så ska det ske direkt men inte här inte! Vi har tjatat sen i januari att vi ville ha räkningen så att vi fick betala så det var klart, det har varit jättejobbigt att ha det här hängande över oss när vi inte ens visste vad räkningen skulle hamna på. 

Så äntligen kan vi släppa det.

 

Gabriel har pysslat klart sin adventskalender idag och han gjorde jättefint han med, han fick samma material som Clara men gjorde den annorlunda :)

 

 

 

Så nu ska bara den torka och så ska paketen i. Första paketet får öppnas på söndag :)

Han har varit på jättekonstigt humör hela veckan, dels så har jag varit dålig och det brukar han tycka är jobbigt men för första gången den här terminen så har han inte kunnat somna på kvällarna och varit orolig och vill inte till skolan. Jag hoppas att det inte händer mer där nu utan att det får vara lugnt!

 

Kramar

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards