Alla inlägg den 17 november 2012

Av Catarina - 17 november 2012 19:56

Idag har vi bara tagit det lugnt och myst och spelat spel.
När vi ätit middag så packade vi ihop pyamaser och tandborstar och åkte ner till mamma och pappas hus för att vara kattvakter :) Barnen nöjde sig inte med att åka hit å ge dom mat utan dom ville att vi skulle sova över här så katterna fick sällskap. När vi kom så började vi med att packa upp och sen tände jag i kokspisen i köket :) är så mysigt med sprakandet och värmen är så skön. Precis som vid stugan. Önskar att jag kunde ha en hemma eller en kamin.


Vi har suttit och tittat på film, det blev Tarzan och ätit en massa godis, chips och popcorn och nu leker barnen med bilar på golvet till saltkråkan.
Blir spännande att se om dom kommer att kunna somna, det är ju så spännande att vara här utan mormor och morfar :)


Dom stora killarna är hemma och är hundvakt ;)
David klarar inte av att vara här så länge då han är så allergisk och ena katten avskyr hundar så då var det bättre att dom var hemma.


Ha en härlig kväll! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards