Alla inlägg den 4 november 2013

Av Catarina - 4 november 2013 19:28

Så blev så som jag INTE ville.
Vid lunch idag blev jag akut jättedålig. Jag fick ingen luft alls och smärtan bara exploderade så jag ringde VC, en timmes väntan tills dom skulle ringa så då ringde jag 1177 ist och dom blev arg för att jag inte ringde 112.
Dom skickade ambulans omedelbart och jag sa att jag inte ville ha blåljus el nåt för jag tänkte på Gabriel. Dom åker förbi skolan. (Och visst hade han sett ambulansen och misstänkte att det var jag)

Sen fick jag prata med två olika sjuksköterskor på SOS och jag trodde jag skulle bli galen, hur sjutton menar dom att jag ska fixa att prata när jag knappt fick luft!?
På akuten gick det undan och jag hamnade med övervakning, hade bara 84-86% i syresättningen så 2 liter syrgas, äntligen känner jag att det börjar kännas lite bättre. Det är ett helsike att inte få syre! En massa prover tagna som jag nu väntar på.
Nu har jag äntligen fått en skön säng, smärtstillande och syrgas så nu ska jag försöka vila. Jag är totalt slut!

Kramar

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards