Alla inlägg den 26 november 2013

Av Catarina - 26 november 2013 13:27

Igår kväll fick jag panik! Anders berättade att det var 1 december på söndag och jag har inte fixat någonting, barnens julkalendrar fick jag beställa igår kväll med en frakt på 100:- och hoppas dom hinner fram men resten... det blir nog inte så mycket för även om jag mår lite bättre så finns det liksom ingen ork, klarar bara att vara uppe korta korta stunder och kan fortfarande inte äta. The och riskakor funkar men börjar bli fruktansvärt tråkigt.
Det positiva är att jag inte kan ha socker i theet längre ;-)
Det börjar bli lite väl trist och när det som nu inte går så fort frammåt som jag hade önskat känns det lite som jag bara har lust att strunta fullkommligt i allt! Ända tills kottarna kommer hem <3
I morgon ska jag byta till nya dosen och så tar det nån dag innan vi ser om det blir bättre eller sämre. Alla övertygar mig om att det är det rätta och att jag ska prova men det är svårt och jag har lite svårt att lita på folk och det är skillnad att ligga på sjukhus och bli övervakad än hemma själv hela dagarna.

Nu vänder det igen, smärtorna ökar och jag får tyngre att andas igen. F-n!
Mer medicin och hoppas det ger med sig :-(

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards