Alla inlägg den 30 november 2013

Av Catarina - 30 november 2013 17:45

Hoppet är det sista som överger människan
sägs det, tur det!
Idag orkar jag inte "gnälla". Jag får bara acceptera läget som det är.

För första gången i hela mitt liv har jag suttit i soffan och min man har tagit fram ljusstakar, stjärnor och gardiner. Han fixade allt men svärmor kom och strök gardinerna, där gick nog gränsen ;-)
Det känns hemskt konstigt för det här älskar jag att pyssla med men samtidigt skönt för annars hade vi inte fått upp någonting.
Tyvärr har jag glömt adventsljusen :-( Jag fick ju ställa in ljuspartyt så jag har inga ljus
i år, trist och jag vet inte vad jag ska ha istället. Svårt att lösa från soffan :-(

På torsdag kväll är det öppet hus i skolan och det är mitt mål just nu, eftersom vi har två barn där måste vi gå båda två och båda vill att jag ska komma! Jag ska verkligen försöka!

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards