Alla inlägg den 25 november 2013

Av Catarina - 25 november 2013 13:36

Jag blir så arg! Jag börjar allvarligt fundera på om den här läkaren fått sin legitimation i ett flingpaket!
I morse ringde han, pratade så fort att jag knappt hängde med och så frågar han hur jag mår, tre ord hann jag innan han avbröt mig och bestämde att vi ska öka medicinen ännu mer. Grrrr....varför kan dom inte lyssna? Jag hade ett annat förslag men hann inte ens öppna munnen.
På sån här medicin står det att har man andningsproblem så ska man vara försiktig,visst vore det underbart att få vara smärtfri men jag vill inte vara helt borta och så vore det bra om jag kan andas.
Just nu vet jag inte riktigt vem jag vågar lita på, vem jag ska prata med eller om jag bara ska tacka och ta emot.
Annars har det varit okej än så länge och jag vill nu bara se att det blir bättre och bättre. Har faktiskt lagt i en tvättmaskin även om hjärtat slog som tokig och jag fick sitta en kvart och bara andas :-) framsteg!

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards