Alla inlägg den 8 november 2013

Av Catarina - 8 november 2013 21:45

Idag har det varit lite lite bättre, en ljusning. VC skrev ut vb medicin som räcker till tisdag.
Benen har däremot värkt som bara den och jag blev både glad och besviken när jag fick provresultaten. Ingenting! Så nu återstår neurologen men remisser tar ett tag.

En kväll när vi bäddade rent i sängarna och hade kommit till Gabriels så bad jag Anders vända madrassen då det blivit en liten grop där han ligger och då följde ljusslingan med! ( Han har haft en liten ljusslinga som han satt fast i spjälorna till kojan under sängen) jag fick slita bort den och då fick vi se att tre lampor var smälta, och två brännhål i skummgummi madrassen!! Jag blev skräckslagen! Det hade verkligen kunnat bli en katastrof, såna slingor har man ju var som helst. Gabriel blev rädd och hade svårt att somna men tillslut skrattade vi för ljusslingan innan åt vilja upp på julafton ;-) Han sa att det var lite komiskt och att vi kanske inte ska ha nån mer eller så är det tredje gången gillt :-)

När barnen kom hem så såg Clara så finurlig ut och höll händerna bakom ryggen. Jag fick välja hand och jag skulle nog bli glad!
Om jag blev!!! En underbar present :-) fylld med värme och omtanke från goa Titti.
Jag blev så himla glad och rörd! Tack!
Tänk att jag har så underbara människor omkring mig :-)

När vi hade fredagsmys så fick Blixt vara med och Clara satt och klappade henne men sen sätter hon fingret framför munnen på henne och Blixt trodde nog det var en godisbit för hon tog en tugga ;-) Clara sa ingenting men efter en stung skulle hon på toaletten och när hon fick se revan så gallskrek hon! Typiskt Clara! Det gick bra tills hon såg det ;-) det blödde inte eller nåt men hon störtgrät nog en kvart. Jag tror hon var mest arg :-)

God natt! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards