Alla inlägg den 14 november 2013

Av Catarina - 14 november 2013 12:45

Jag skulle vilja skrika! eller iallafall gråta.
Om jag hade orkat.
Jag är så totalt slut att jag inte förstår hur jag ska kunna resa mig igen. Jag orkar ingenting, frossan blir bara värre och kommer med några minuters mellanrum så jag bara skakar och följs av att jag blir alldeles varm och kallsvettig.
Var ner och tog CRP men ingen fara än utan dom trodde jag var på väg att åka på en infektion så min ordination var 2 panodil var fjärde timme, skrattretande!
I natt blev det inte mycket sömn heller för både ungar och smärta. En mellan oss o h en i min fotända, hon hade huvudet utåt så jag var rädd att jag skulle sparka till henne i ansiktet så jag låg som korv. Jag vet inte hur sjutton jag ska lösa nätterna, jag kan inte förbjuda dom att komma när dom är rädda på nätterna.

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards