Alla inlägg den 23 november 2013

Av Catarina - 23 november 2013 14:39

Äntligen har jag fått tvätta håret! Trodde aldrig att jag skulle må så bra av det som man alltid tar för givet.
Så fort Anders kom hem från jobbet hoppade jag in fast han protesterade :-) Men jag känner mig piggare idag, knappt nåt ont och andas bättre och knappt nån yrsel alls...jag mår nästan bra :-)
Det han var rädd för var nog att det skulle bli för jobbigt.

Jag tänker absolut inte ta ut någonting i förskott för det kan vända snabbt men just nu tänker jag bara njuta av dagen och min familj <3
Jag kan inte ligga och tänka OM...fast jag kanske borde!
Det är några veckor nu vet fortfarande inte hur många då jag inte vill kolla i kalendern, men det känns i hela kroppen. Det värker i varenda muskel jag har och jag bara önskar jag snart kan komma upp helt och kunna gå ut och få frisk luft, gå en promenad i skogen med hund och ungar, hämta dom från skolan :-)

Drömmar och önskan måste få finnas annars skulle allt bli så mörkt och trist, jag får ligga i soffan ett tag till och kika ut på det underbara vädret och bara hoppas...

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards