Alla inlägg den 11 november 2013

Av Catarina - 11 november 2013 02:48

Att inte kunna få gå och sova, bara sitta här och önska, längta till min underbara säng. Det är jobbigt att inte kunna syresätta sig, att känna paniken i kroppen. Det går inte att beskriva så någon kan förstå som inte varit där. Att sitta och längta efter att kunna dra ett långt, djupt andetag. Fylla lungorna med luft utan att det gör så förbaskat ont.
En önskedröm just nu!

Smärtan har varit mindre idag, på em behövde jag inte ens ta någon extra medicin :-) sådär ja, nu så går det kanske åt rätt håll, kanske lyser solen bakom nästa backrön!

Klockan ringer 06.00 i morgon bitti, om ca 3 timmar för jag har lovat mina gofisar att vara med dom och mysa en stund tillsammans innan dom åker till skolan. Finns det något mysigare än trötta nyvakna barn ?

Anders åkte och jobbade en sväng idag, behövde jobba igen dagarna som jag var på sjukhuset. Han åkte så han började 05.00 och kom tillbaka vid elva så jag inte behövde vara ensam med barnen så länge. När han kom hem hade vi ordnat med en överraskning till honom :-) syrran kom förbi i går och hade köpt en bukett blommor som jag beställt och som jag gömde på Hannes rum och så hade barnen gjort kort. Han trodde nog inte det skulle bli någonting eftersom jag är dålig, men där fick han ;-) kul att överraska när någon inte förväntar sig det.

Ta hand om varandra! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards