Direktlänk till inlägg 18 december 2012

6 dagar kvar...

Av Catarina - 18 december 2012 14:29

Snart så kommer tomten, trallalalala trallalala ;)
Dagarna flyger fram och jag har fått tagit bort många saker från alla mina måsten. Ja för det är ju det, mina. ingen begär allt som jag vill göra och julen kommer ändå :)
Jag vill inte ligga under jul och absolut inte på sjukhus! Det är det inte värt bara för att jag vill ha det på ett visst sätt.

Idag kommer jag inte att göra någonting efter gårdagens smärtor, jag tänker bara stanna upp och vara med barnen. Glömma allt vad jul är bara för en dag.

Jag hoppas att Gabriel kommer att få dn bättre termin nästa år, han har mått dåligt dom här sista veckorna och har inte velat gå till skolan.
Det visar sig också genom att han är kaxig mot oss och dum mot lillasyster, jag förstår inte riktigt varför han ger igen på oss när det hänt nåt i skolan men han vill inte gärna prata om sånt även fast jag vill ;)
Sist nu när det var en som hade sönder bobben så var det något som brast och det går inte att prata med honom, han vill inte använda bobben heller fast Anders lyckades laga den. Det är sorligt och jag kan inte förstå varför barn är så elaka mot varandra!!!
Jag vet att han inte är nån ängel och han kan också!
Men jag hoppas att han aldrig någonsin skulle ha sönder något för nån av sina kompisar.
Så vi hoppas på ett bättre 2013!

Ha en bra dag! Kram

 
 
Bismillah

Bismillah

18 december 2012 16:47

Fin bild :)

http://quraninswedish.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina - 8 april 2018 12:58

Jag är en buzzador och är med i kampanj, jag har fått produkter från Garnier att testa. Jag fick Garnier Olia 9.0 - Ljusblond. Lite skillnad såg jag men inte mycket. Det positiva var att det luktade gott och det negativa var att krämen var svår att...

Av Catarina - 17 mars 2016 10:10

Vi har fått testa Arlas ekologiska ost Tidan. Den blev en superhit hemma hos oss? Den passade perfekt både på frukostmackan och hårdmackan till middagen. #arlaekologiskost #arlako #buzzador ...

Av Catarina - 1 mars 2016 21:36


Jag och min 8 åriga dotter har fått testat bokklubben Twinsy. Det är anpassade böcker för barn i lågstadiet. Clara tyckte mycket om böckerna och det var perfekt för mig att läsa högt för henne men även var det lätt för Clara att läsa själv. Det får...

Av Catarina - 25 september 2015 12:03

I onsdags ökade plötsligt smärtorna i lungorna och även andningen påverkades så det blev en tur till VC men väl där så skickade dom mig vidare till akuten i mora. Väl där blir jag sämre och jag får allt jobbigare att andas. När dom kollar syresättnin...

Av Catarina - 14 september 2015 00:27

I fredags fyllde min son 20 år! Vart sjutton tar åren vägen? Jag hade hittat på en överaskning på lördagen så på fredag kväll dök dom alla upp. Det var supermysigt att ha huset fullt men med 8 personer är huset väldigt trångt. David visste ingent...

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards