Alla inlägg den 20 december 2012

Av Catarina - 20 december 2012 22:52

Jag har inte mått speciellt bra idag men när barnen kom hem så målade vi lite ljus som vi brukar ge bort i julklapp. Det blev jättebra :)

 

 

 

På kvällen när i satt och tittade på bolibompa så kom tomten förbi och kikade in genom fönstret!

Barnen blev inte det minsta rädda utan bara glada!  Clara blev lite sur för att han inte kom in ;)

sen knackade det på dörren och där låg tre paket på trappen som tomten lämnade.

Dom blev alldeles till sig och satt och disskuterade vad han gjorde här och nu skulle dom vara sååå snälla så :) 

Jag har ju talat om för dom att tomten är och tittar till alla barn flera veckor innan jul för att se så dom sköter sig, och nu så vart jag ju visa att det var så! Hur ska dom annars tro på mig?

Det blev bra och jag hoppas att jag har snälla barn fram till jul nu ;)

 

Tack snälla tomten för att du kom förbi ;)

 

I morgon ska Gabriel få åka till Tomteland i Mora med 'Tant' Helen! Gissa om lillasyster är avundsjuk? Dom kommer nog få en helt underbar dag tillsammans :)

Jag hoppas att dom får bra väder och att det inte blir alltför kallt i morgon.

 

Sov så gott! Kram

 

Glöm inte kolla in tävlingen!!! Bara två dagar kvar nu!

 

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards