Alla inlägg den 27 december 2012

Av Catarina - 27 december 2012 02:49

Vaken natt igen, kommer faktiskt inte ihåg när jag sov en hel natt sist. Nu är det flera veckor sedan och jag ska vara glad om jag får ihop fyra timmar även om jag då sover oroligt pga smärtan som härjar runt i min kropp.
Efter all extra vikt så känns det i lederna, fotleder och knän och höfter och det kommer oftast på kvällen/natten när jag ligger. Den värken kan driva mig till vansinne, det värker, sliter och drar.

Idag hade vi liten julafton hemmamed barnens kusiner och det tog den sista lilla energin jag hade, nu är kroppen slut, smärtan i lungorna gör att jag inte orkar prata, varje andetag är en plåga och i kväll var läpparna blåare än nånsin.

I dag ska Anders jobba, han ska snart gå upp! Han åker fyra på morgonen så det är väl en och en halv timme tills det är dax.
Jag har så fruktansvärt dåligt samvete för barnen som ska på dagis/fritids i morgon! Jag vill inte, jag vill att dom ska få vara lediga och ha jullov och bara vara hemma och mysa.
Jag blir så fruktansvärt arg för att jag inte orkar!
Som det är nu kan jag inte ens ta hand om mig själv, i går morse kom jag inte upp ur sängen själv :( hela kroppen var låst och smärtan när jag rör mig då är fruktansvärd.
Så jag måste vila så jag klarar att vara hemma, det är lite gränsfall nu, skulle vara underbart med syrgas och extra smärtstillande nu så jag kunde få lite sömnn.

Gabriel sover hos sin kusin så det är bara Clara hemma så det är så tyst och tomt! Inga bråk eller skrik ;)
Clara byggde ihop hamsterbanorna innan hon skulle gå och sova och lekte så fint med det.


Ta hand om varandra! Kram

Jag önskar er alla en god fortsättning!

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards