Alla inlägg den 28 december 2012

Av Catarina - 28 december 2012 09:57

 

I dag skulle min älskade son ha fyllt 11 år.

Hjärtat är så tungt idag, det är den värsta dagen på hela året. Jag vill inte minnas vad som hände, jag vill inte tänka på vad som kunde ha varit. Det gör så ont inom mig att jag bara vill ställa mig och skrika rakt ut!

Min son, min älskade fina underbara son, varför skulle inte du få leva? 

Jag saknar dig så...

 

 

 

 

 

 

 

 

En liten ängel

 

Var inte arg lilla mamma

jag var tvungen att gå.

När dom klippte banden,

orkade inte mitt hjärta att slå.

 

Älskade pappa,

mitt liv blev så kort.

Ta hand om varandra,

när jag flyger bort.

 

Jag vet att ni gråter

det finns ingen tröst,

men lyssna till era hjärtan

och ni kommer att höra min röst.

 

Jag finns inte bland er,

men jag finns ändå.

Jag hör era böner

och älskar er så.

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards