Alla inlägg den 30 december 2012

Av Catarina - 30 december 2012 12:37

Av Catarina - 30 december 2012 00:53

I går var det sorgens dag och idag glädjens...snabba kast!
Idag fyllde Johannes 19 år Min goa duktiga kille som alltid ställer upp för alla, mest kanske för småsyskone.
Vad konstigt det är att ha vuxna barn, jag har inte riktigt vant mig än, om jag någonsin kommer att göra det ;)
Men hur vuxen han än är så är det några beslut som ska fattas stora som små så kommer han alltid till mig och Anders och frågar om våran åsikt först! Även om han inte alltid lyssnar på våra råd så känns det iallafall bra att han vill ha min åsikt fortfarande.


Vi åkte till Mora i dag för att byta en leksak och ett spel som var trasigt, dom var jättetrevliga på leklust och gick direkt och hämtade nya saker. Nya spelet var lika så vi bestämde oss för att byta ut det mot ett helt annat så det blev bra :)
Köpte lite kläder till barnen på rean, hade 20% på reapriset så då måste det passas på så klart.


Gabriel har varit helknäpp hela dagen, han har surat och gått och knuffat på lillasyster och retat henne och mig så jag tog bort lördags myset idag! Det har varit ett liv utan dess like och jag var inte alls sugen att mysa med dom i kväll. Det är så tråkigt när dom inte kn hålla sams men dom har väl tröttnat på varandra, delar rum och är tillsammans dygnet runt till och med dagis/fritids hade dom slagit ihop den här veckan.
Jag hoppas att det blir bättre i morgon så vi kan hitta på nåt kul tillsammans och kanske spela lite spel :)


Jag har mått jättekonstigt hela dagen, kallsvettig och ont precis på gränsen till olidligt, yr och har jag vridit huvudet snabbt så har det blivit mörkt.
Kroppen har känts som om den skakat men det har den inte. Helmystiskt!


Ta hand om varandra! Kramar



Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards