Alla inlägg den 15 december 2012

Av Catarina - 15 december 2012 12:18

Är på väg till malung och det är hemskt väder. Det snöar och det är vitt överallt och rätt som det är så får vi se en bil som åker över på fel sida och parkerar alldeles framför oss! Livsfarligt. Det är inte lång sikt idag så den kommer att ha enorm tur om den inte blir påkörd!
Barnen tycker det är urmysigt med mer snö :) och jag kan hålla med dom. Men jag tycker inte om att vara ute efter vägarna i det här vädret, även om vi tar det lugnt så finns det trafikdårar överallt!
Speciellt sälen turisterna som har så fruktansvärt bråttom både dit och hem och kör som om det vore sommarväglag.

Ha en härlig snöig dag! Kram


Av Catarina - 15 december 2012 06:15

Jag önskar att jag kunnat sova bättre, jag har inte en aning hur sjutton jag ska klara dagen. Vi ska fira Indra som egentligen fyller på onsdag och ha julafton för henne idag. Hon åker bort under jul med hennes pappa så då får vi ta det nu istället.

Mina barn kommer nog att tycka att det blir lite jobbigt att få vänta med sina paket till julafton :)

Indra valde att ha kalaset och jul hos mormor och morfar! Gofisan    så då skulle mamma såklart bjuda på lunch innan vi ska fika och det tackar vi inte nej till.

 

Det har varit mycket stress och jäkt dom sista veckorna och det känns i kroppen, jag önskar det kunde bli lite lugnare nu så jag kan få komma upp på benen igen. Väntar också på att läkaren ska ringa om proverna, glömde berätta vissa väsentliga saker som kanske kan vara viktiga. Det spelar ingen roll hur lång tid jag får hos läkaren, jag glömmer saker ändå. Det är så typiskt! Hinner bara hem och så kommer det.

Jag fick ta nitroglyserin sprayen i natt, nu var det längesen igen sen sist och varje gång hoppas jag att det är sista. Det är så fruktansvärt obehagligt att ha sånt tryck över bröstet och sprayen använder man inte i onödan! Efteråt får jag en huvudvärk som inte är av denna värld. En förklaring varför jag fått var att blodkärlen vidgades och blodet strömmar till fortare?! Vilket ibland också ger hjärtklappning. Men allt är bättre än trycket över bröstet :)

 

Nu hoppas jag att vi får en lugn och mysig dag utan sura och griniga barn :)

 

Ha en härlig lördag! Kram

 

 

Vilja sover så gott

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards