Direktlänk till inlägg 12 december 2012

121212

Av Catarina - 12 december 2012 08:34

Jag har inte förstått det här märkvärdiga med datumet än. Vi har ju haft samma varje år nu men det här lär ju ska vara sista på ett tag nu.
Undrar hur många som planerat att gifta sig?
När Gabriel låg i magen hade vi planerat datum 040404 men han hade ingen bråska och kom 040407 istället så i början var det svårt med datumet då vi varit så inställda på det planerade :)


Idag kommer det inte att hända någonting! Jag känner mig halvdöd och det jobbigaste som jag tänker göra är att stoppa i en tvätt i maskinen, tvättstugan svämmar över med lort tvätt.
Jag ska försöka ta igen mig lite efter gårdagen. Tyvärr har jag en förkyld karl hemma så vi får väl se....


Ha en härlig dag! Kram


Glöm inte att kolla in Tävlingen ;)

 
 
Amanda

Amanda

12 december 2012 11:11

Ha en bra dag! Hoppas din man (?) blir bättre!

Kolla gärna in min blogg med: http://amandavicktorias.bloggplatsen.se/

http://amandavicktorias.bloggplatsen.se

Catarina

12 december 2012 12:52

Jag kikar in...

 
Stamp-E

Stamp-E

12 december 2012 11:17

abou.... stackars din snubbe... jag lider sjukt mycket med honom... skriv ner 112 stort på en lapp om han blir ännu mer förkyld...
ni kvinnor pratar om att föda barn, ni skulle bara veta hur det är när en man är riktigt förkyld... :D

http://stamp-e.bloggplatsen.se

Catarina

12 december 2012 12:52

Det ska jag göra ;)

 
Annika - drömmen om 11 barn

Annika - drömmen om 11 barn

13 december 2012 16:38

Tjohej så här mitt i vinterkylan!

Tänkte bara slänga in ett tips om att jag har flera bonustävlingar igång samtidigt (!) som jag kör den dagliga julkalendern! Super!

Bonustävlingarna är kortare och finns utspridda i bloggen, senaste är ett presentkit från Nivea:
http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/december/bonustavling-6-vinn-nivea-pure-natural.html#comment

Kika gärna på julkalendern också om du inte redan sett den =)

Kram Annika
http://nilssonpettersson.blogg.se

http://nilssonpettersson.blogg.se

 
Felicia

Felicia

13 december 2012 20:03

Hej snygg blogg!
Var gärna med i min lilla tävling alla som är mer får ett presentkort på 100 kr :)
Ha en bra dag!
http://whop.bloggplatsen.se/2012/12/09/9121433-2-advent/

http://Whop.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina - 8 april 2018 12:58

Jag är en buzzador och är med i kampanj, jag har fått produkter från Garnier att testa. Jag fick Garnier Olia 9.0 - Ljusblond. Lite skillnad såg jag men inte mycket. Det positiva var att det luktade gott och det negativa var att krämen var svår att...

Av Catarina - 17 mars 2016 10:10

Vi har fått testa Arlas ekologiska ost Tidan. Den blev en superhit hemma hos oss? Den passade perfekt både på frukostmackan och hårdmackan till middagen. #arlaekologiskost #arlako #buzzador ...

Av Catarina - 1 mars 2016 21:36


Jag och min 8 åriga dotter har fått testat bokklubben Twinsy. Det är anpassade böcker för barn i lågstadiet. Clara tyckte mycket om böckerna och det var perfekt för mig att läsa högt för henne men även var det lätt för Clara att läsa själv. Det får...

Av Catarina - 25 september 2015 12:03

I onsdags ökade plötsligt smärtorna i lungorna och även andningen påverkades så det blev en tur till VC men väl där så skickade dom mig vidare till akuten i mora. Väl där blir jag sämre och jag får allt jobbigare att andas. När dom kollar syresättnin...

Av Catarina - 14 september 2015 00:27

I fredags fyllde min son 20 år! Vart sjutton tar åren vägen? Jag hade hittat på en överaskning på lördagen så på fredag kväll dök dom alla upp. Det var supermysigt att ha huset fullt men med 8 personer är huset väldigt trångt. David visste ingent...

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards