Direktlänk till inlägg 10 oktober 2012

Denna förbaskade smärta

Av Catarina - 10 oktober 2012 21:52

Jag kan inte fatta varför det ska behöva göra så ont, i kväll sitter det i sidan av lungan på vänster sida. Det liksom molar och värker men så fort jag tar lite djupare andetag så är det som om en kniv sticks in och vrids om varv efter varv. Jag har inte klarat av att göra någonting idag utan att bli väldigt anfådd och flera gånger så har jag blött näsblod. Jag lyckades även att svimma då jag satt i soffan, 2 gånger! Det är bra att det händer där även om jag oftast inte brukar slå mig. En gång så stod jag uppe på en pall och då jag vaknade till så trodde jag att jag hade slagit mig sönder och samman, även det gick bra men jag fick ha ont nån vecka. 

Även lederna är igång idag, hand, fot och knäleder. Det värker så jag måste röra på mig, sitter jag stilla så blir jag nästan galen. Det är svårt att beskriva hur det känns men det sliter och drar och värker enormt.

 

Jag hade tänkt att jag skulle ha klarat av att följa en vän till ikea i morgon :( det är en lång väg att åka och det är svårt att sitta still i en bil när det gör ont. Men jag vill....frågan är om jag klarar av det!

 

Det blev inget synsam heller idag, mamma mådde inge bra och det var både bra och dåligt eftersom det var då som jag började få mera ont. Jag klarar inte av att koncentrera mig då utan då hade jag bara tagit något bara för att få åka hem. 

 

När vi satt och tittade på bolibompa så började Gabriel vrida på sin lösa tand och plopp sa det tillslut :) Mamma, mamma jag klarade det!!!

 

 

Nu har han bara gluggar överallt ;) Jag fick ta kort och sen ville han maila in det till bolibompa då dom brukar visa upp bilderna och berätta vilka som tappat tänder. Det vore roligt för hans skull om han kom med min goa kille <3

 

Dom somnade jättesent då Anders höll på att köra hem ved med skogsmaskinen, det var både spännande och så lät det jättemycket så det blir spännande i morgon bitti. Mina kottar måste somna senast halv åtta annars blir dom jättesura och griniga med kort humör.

 

Nu ska jag ta ett bad och hoppas att det släpper lite så jag får sova i natt. Jag hoppas verkligen att jag är mycket bättre i morgon bitti så jag kan följa med, även om jag inte har pengar att handla för så är det så otroligt skönt att få komma ut och bara sitta och prata och umgås med mina vänner.

 

Sov så gott! Kram

 

 
 
Ellen

Ellen

11 oktober 2012 07:55

Fin blogg! =)
Allt bra med dig?

http://elllenz.blogg.se

Catarina

11 oktober 2012 08:02

Tack ! Jadå det är okej :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina - 8 april 2018 12:58

Jag är en buzzador och är med i kampanj, jag har fått produkter från Garnier att testa. Jag fick Garnier Olia 9.0 - Ljusblond. Lite skillnad såg jag men inte mycket. Det positiva var att det luktade gott och det negativa var att krämen var svår att...

Av Catarina - 17 mars 2016 10:10

Vi har fått testa Arlas ekologiska ost Tidan. Den blev en superhit hemma hos oss? Den passade perfekt både på frukostmackan och hårdmackan till middagen. #arlaekologiskost #arlako #buzzador ...

Av Catarina - 1 mars 2016 21:36


Jag och min 8 åriga dotter har fått testat bokklubben Twinsy. Det är anpassade böcker för barn i lågstadiet. Clara tyckte mycket om böckerna och det var perfekt för mig att läsa högt för henne men även var det lätt för Clara att läsa själv. Det får...

Av Catarina - 25 september 2015 12:03

I onsdags ökade plötsligt smärtorna i lungorna och även andningen påverkades så det blev en tur till VC men väl där så skickade dom mig vidare till akuten i mora. Väl där blir jag sämre och jag får allt jobbigare att andas. När dom kollar syresättnin...

Av Catarina - 14 september 2015 00:27

I fredags fyllde min son 20 år! Vart sjutton tar åren vägen? Jag hade hittat på en överaskning på lördagen så på fredag kväll dök dom alla upp. Det var supermysigt att ha huset fullt men med 8 personer är huset väldigt trångt. David visste ingent...

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards