Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Catarina - 19 oktober 2012 06:58

Det tog mig en kvart att ta mig ur sängen för att ryggen är låst och nu sitter jag i soffan och väntar på att det ska släppa. Har haft febertoppar och haft väldigt ont i natt och så har jag legat och mått jättedåligt för att jag inte har varit och fixat till graven än och gjort höstmysigt. Det är hemskt och jag skäms! Jag önskar att jag snart är på benen igen för ju mer hjälplös jag blir ju mer panik får jag och ligger och tänker på allt som jag glömt eller måste göra.

Nu måste jag lägga upp en strategi för hur jag ska klara att väcka barnen och göra frukost på ett smidigt och lätt sätt utan att göra slut på mig alldeles. Jag har Johannes hemma iaf som en livlina.
Först och främst måste jag ta mig ur soffan med en låst rygg, det måste se för roligt ut, jag har mina kreativa lösningar. Hasa, rulla, glida allt som funkar bäst för dagen. ;)


Jag hoppas att ni får en härlig dag! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards