Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Catarina - 24 oktober 2012 22:30

Jag är tacksam för så mycket i mitt liv, men ändå så känner jag mig inte helt och hållet lycklig och det är det jag strävar efter. Jag vill vara lycklig och tacksam för allt i mitt liv men det är lätt att säga och svårare att leva upp till. Jag försöker och jobbar frammåt men dom här gångerna då jag blir så sjuk så rasar allt och jag känner att allt är hopplöst och det är ingen ide att kämpa för någonting som aldrig kommer att bli.
Jag tror att mycket kan vi styra genom våra tankar, om jag är positiv så får jag det tillbaka och tvärtom.
Och det vi ger till andra får vi tillbaka.

Jag måste försöka vända mitt svåra liv till någonting annat, kanske försöka mer!? Jag har rätt att vara lycklig fast jag är sjuk! Det är bara så svårt för jag ser just nu bara vad som jag vill göra inte det som jag faktiskt klarar av.
Det är mycket tankar och jag har mycket att jobba med.

Jag såg på kalla fakta idag. Jag blir väldigt besviken på H&M. Är det så svårt att ställa upp på en intervju? Rädda? Ja det tror jag.
3:- för sömmerskor i timlön och 500:- i månadslön. Inte ens i kambodja kan man klara sig på det!
Jag hoppas nu efter det här programmet att H&M tar tag i det här och visar att dom tänker försöka ändra lönerna.
Men har ingen större förhoppning då dom verkar smita undan, dom ville inte ens medverka i "REA" ett barnprogram där dom skulle jämföra kill och tjej jeans och varför dom var så olika i storlekarna. Men dom sa nej!
Jag skulle vilja veta vilka avtal tex. Lindex och kappAhl har!

Min man bytte lakan i sängen idag så nu ska jag ta en dusch och sen hoppa i min sköna, rena säng :) Det finns inte mycket som slår det!

Sov så gott! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards