Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Catarina - 31 oktober 2012 22:35

Jag såg kalla fakta på tv 4 i kväll och blir bedrövad! Hur kan socialtjänsten i Töreboda behandla tjejerna så iskallt och inte tro på dom? Det är sanslöst!
Jag förstår inte hur dom kan få jobba på ett sådant där ställe när dom är så okunniga? Kommunen i Töreboda har nu anmält sig själv och jag hoppas att fler kommuner ser över det här också för sånt här får inte hända. Det är skamligt och jag hoppas att handläggaren kommer att bli sparkad eller bli vaktmästare istället!
Det vore inte mer än rätt. Socialtjänsten ska finnas för dom som behöver hjälp, inte stjälpa dom och göra saker värre.


Har du inte sett senaste kalla fakta?
Gå då in på länken


http://www.tv4play.se/program/kalla-fakta?video_id=2235633



Av Catarina - 31 oktober 2012 19:10

Jag och Clara har fixat pumpan äntligen :) den hade nästan börjat ruttnat. Snygg blev den och fint lyste det ute ;)
Clara ville absolut inte befatta sig med den, den luktade jätte illa och det var kladdigt och äckligt. Men när granntjejen kom ner sen så skröt hon att hon hade gjort den ;) Gofis!


Clara har blivit så duktig att skriva! Hon skulle fylla i en sån här vän sida till sin kompis och jag blev så imponerad av att hon skrev på raderna och så fint!
All heder till Gabriel som hjälper lillasyster och leker skola med henne :)


Var till sjukgymnasten idag, tyvärr kunde jag inte göra så mycket då jag hade så ont men jag fick några andnings övningar som jag ska göra och jag hoppas verkligen att jag kommer att kunna bli hjälpt av det här!


Ta hand om varandra! Kram



Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards