Direktlänk till inlägg 9 december 2013

Skäms så....

Av Catarina - 9 december 2013 16:14

Wow vilken natt! När Anders klocka ringde 03.30 hade jag fortfarande inte somnat och det blev ännu värre när han åkte så halv fem var sista gången jag tittade på klockan och halv sex var jag vaken igen.
Så hela dagen har varit knäpp och jag är så trött och huvudet bultar som tokig. Som tur var fixade barnen så kaninen och hunden fick mat, jag gjorde i ordning åt marsvinen ställde på byrån och glömde bort!
Glömde fylla i lucia lapparna och skicka med barnen, Gabriels loggbok ligger kvar på köksbordet, hällde medel i toan och sen somnade jag.
Anders hittade maten till svinen när han kom hem och jag skäms, Gabriels fröken smsade och jag skäms även om jag inte gjort det med flit :-(
I natt vill jag sova, en hel natt utan smärtor vore så underbart.
Nu måste jag ladda till lucia, en massa folk på liten plats = ingen luft. Jobbigt men ingenting kan få mig att missa det :-)
Missade Claras förut och även om jag låg på IVA så känns det än! Clara var jätteledsen och jag med, sånt missar man inte.
Snart ska jag laga mat för första gången på många veckor :-)
Jag ska överaska min man med en thaigryta, det var jättelängesen jag gjorde det och han är verkligen värd det. Han jobbar, fixar allt hemma och dessutom börjar han bli förkyld. Alla vet hur det är när en karl är förkyld ;-)

Kram

 
 
Sanna

Sanna

10 december 2013 10:23

Men snälla söta rara du..inte skall du skämmas..vet att du gör det oavsett vad jag säger är ju lika själv men jag vet att människorna runt omkring dig vet hur du har det och antagligen förstår att du gör ditt bästa.. <3
Tog just själv mina morfintabletter för att klara resten av dagen..kom knappt ur sängen i morse pg av värk i hela kroppen och lilltrollet kom därför en kvart försent till förskolan men kan inte hjälpas..gåvägen som i vanliga fall tar 5min att gå tog nu en extra kvart och jag trodde jag aldrig skulle komma hem..men men..idag får allt ta lite extra tid och jag gör bara det jag verkligen orkar..håller tummarna för en bättre dag imorgon då jag skall ha öppet ett par extra dagar i loppis/ateeljen den här veckan och då vill jag ju inte sitta där som ett kolli..men men en dag i taget nu.. <3
Sköt om dig gumman <3
Kramar
Sanna

http://www.krimskramsan.bloggplatsen.se

Catarina

10 december 2013 12:49

Tack, det är så fast jag vet att det är ok.
Det är inte roligt att man ska behöva medicin för att ens klara av att finnas!
Jag håller mina tummar att du orkar/klarar av dom där extra dagarna.
Kramar Catarina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina - 8 april 2018 12:58

Jag är en buzzador och är med i kampanj, jag har fått produkter från Garnier att testa. Jag fick Garnier Olia 9.0 - Ljusblond. Lite skillnad såg jag men inte mycket. Det positiva var att det luktade gott och det negativa var att krämen var svår att...

Av Catarina - 17 mars 2016 10:10

Vi har fått testa Arlas ekologiska ost Tidan. Den blev en superhit hemma hos oss? Den passade perfekt både på frukostmackan och hårdmackan till middagen. #arlaekologiskost #arlako #buzzador ...

Av Catarina - 1 mars 2016 21:36


Jag och min 8 åriga dotter har fått testat bokklubben Twinsy. Det är anpassade böcker för barn i lågstadiet. Clara tyckte mycket om böckerna och det var perfekt för mig att läsa högt för henne men även var det lätt för Clara att läsa själv. Det får...

Av Catarina - 25 september 2015 12:03

I onsdags ökade plötsligt smärtorna i lungorna och även andningen påverkades så det blev en tur till VC men väl där så skickade dom mig vidare till akuten i mora. Väl där blir jag sämre och jag får allt jobbigare att andas. När dom kollar syresättnin...

Av Catarina - 14 september 2015 00:27

I fredags fyllde min son 20 år! Vart sjutton tar åren vägen? Jag hade hittat på en överaskning på lördagen så på fredag kväll dök dom alla upp. Det var supermysigt att ha huset fullt men med 8 personer är huset väldigt trångt. David visste ingent...

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards