Alla inlägg den 10 december 2013

Av Catarina - 10 december 2013 23:56

Även i natt sov jag bara några fjuttiga timmar, jag förstår inte riktigt vad som är fel. Annars fungerar nya medicinen sådär och dagtid är det rätt så okej.
Idag kom bästa M på besök och det var härligt att kunna sitta och prata utan att känna att jag fick ont och tungt att andas :-)
Annars har jag tagit det lungt och legat och slumrat och tittat på Gilmore girls :-) jag bara älskar den serien! Jag vet inte hur många gånger jag plöjt igenom dom sju säsongerna men den blir aldrig dålig.

När barnen kom hem sprang Gabriel och flög upp i soffan och han var så hissig att han knappt kunde prata!
Slå på vilken hand mamma; och när jag väl och länge valt så håller han fram en kudde som han gjort i slöjden sååå stolt! Det sken om honom och leendet gick från öra till öra :-) Det roliga är att när David gick där för många herrans år sedan så sydde han en filt i fleece och den har han gett till Gabriel,
och det är precis lika. Lite kul :-)

Nu ska jag försöka sova och hoppas på mer än tre timmar som är rekordet för i morgon blir en riktig utmaning, men det skriver jag om då ;-)

Ta hand om varandra! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards