Alla inlägg den 11 december 2013

Av Catarina - 11 december 2013 21:33

...har jag fått sova flera timmar i streck! Så i morse var jag ännu tröttare ;-) har nog ställt in mig på lite sömn ;-)
Mamma kom och hämtade mig på fm för vi skulle och inhandla lite julklappar. Det tog många timmar så när jag kom hem hade jag en timme att vila innan vi skulle iväg på föräldrafika på fritids. Det var jättemysigt att få sitta och fika med barnen och dom hade bakat så goda lussekatter.
När jag kom hem var jag helt slut och Anders fick fixa mat.
Jag har äntligen fått tillbaka min kroppstemperatur, frossan är borta och jag fryser inte alls längre, det är underbart och även om smärtan just nu är lite jobbig så känns det mer och mer som om det kommer att fixa sig, även om det tar tid. Fast tid är väl det jag har mest av ;-)

Igår kom jag på att jag glömt att göra julkort :-( f-n!
Tänkte ta kort på barnen ikväll och tar fram kameran och den är totalt död. Så typiskt!
Så vi får se om jag lyckas knåpa ihop några.
Annars blir det nästa år!

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards