Alla inlägg under maj 2013

Av Catarina - 2 maj 2013 12:18

Somnade straxt efter fem då jag fått smärtstillande så jag är skapligt trött nu.
Fick i mig the och en hårdsmörgås till frukost fast jag mår illa. Sen skulle dom sätta dropp och det var inte det lättaste! Fem stick och två personer senare så sitter den där men jag kommer bli hemskt blå. Alla blodkärlen gick sönder fast jag brukar vara så lättstucken.

Nu var äntligen läkaren hit och dom kunde inte se något på röntgen som gjordes i natt men den är inte fullständig så jag måste göra magnetkameraundersökningen, tyvärr finns ingen tid förens i morgon så jag måste stanna kvar här! Jag blev så ledsen :( visst vill jag åka hem men samtidigt vill jag inte må så här utan svar, jag avskyr verkligen sjukhus!
Ska få träffa en öronläkare på eftermiddagen och kanske han kan ge mig något svar.

Kram

Av Catarina - 2 maj 2013 00:54

Ja vad trodde jag egentligen? Var på akuten 4,5 timmar. Fick komma in redan efter några minuter men sen låg jag i nåt rum och väntade och väntade...tolv kom läkaren in och sa att jag fått en snuva på balansnerven men hon skulle återkomma då hon tittat på proverna. Kom efter en kvart och sa att nej det var det inte och gjorde mer tester på mig, nu hade huvudvärken blivit riktigt jobbig och illamåeende som bara den.
Vet inte vad hon sa mer...orkade inte lyssna riktigt men dom misstänker fortfarande att jag fått en propp så det blev skiktröntgen nyss och magnetkamera i morgon då det inte kunde göras akut på natten. Så nu sitter jag här på avd 61, mår piss, har ont och lyssnar på tre ljuvliga damer i övre åldern som snarkar i kapp. Jippi! Jag vill hem, nu....jag avskyr sjukhus, jag avskyr att dela rum.
Och inga svar har jag fått så jag vet inte alls vad det är än, det är jobbigt!
Nu håller mitt huvud på att sprängas så jag ska försöka vila lite.
Kram

Av Catarina - 1 maj 2013 18:47

Jaha, då blev det akuten nu! Fy vad jobbigt och barnen blev ledsna och tyckte det var jättejobbigt när jag skulle åka. Jag slapp undan sjuktransporten iaf för gulliga Tanten skjussar mig!
Jag ringde sjukvårdsupplysningen och dom trodde att jag fått en propp bakom örat. Det har blivit värre på em med huvudvärk och så är jag lite yr men det kan jag ju vara ändå så jag hoppas det är en nerv som kommit i kläm.

Så nu sitter jag i bilen lite lätt nervös men jag hoppas jag är hemma innan i morgon så barnen slipper oroa sig och så gubben kan jobba.
Kram

Av Catarina - 1 maj 2013 14:42


I morse när jag vaknade hade jag ingen känsel i höger öra och några centimeter runt om och hör dåligt då det bara brusar, det känns nästan som när man fått bedövning hos tandläkaren. Det är fruktansvärt obehagligt och irriterande och jag kommer nog snart att bli vansinnig om det inte släpper snart.
Jag är rädd att det är någon ansiktsförlamning men hoppas det är en nerv som kommit i kläm. Aldrig någonsin varit med om förut och aldrig hört om heller.
Vi hade det iallafall mysigt vid stugan :-) och barnen lekte i bäckarna där. Vatten är som en magnet på mina barn.

Ha en härlig dag! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards