Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Catarina - 16 maj 2013 18:57

Jag är så tom, alldeles tömd på allt och känner mig bara svag.
All energi har runnit av mig och jag vill bara lägga mig ner och dra nåt gammalt över mig.
Glädjen är borta och tårarna bränner bakom mina ögon.
Jag kommer inte ihåg någonting, jag har missat tider, möten, missat avbeställningar, glömt att skolan var stängd och skickar ungen dit! Jag som är ett kontroll freak!

Det mesta verkar gå emot mig och jag har väldigt svårt att vara positiv, jag faller...

Den här veckan har varit galen!
Jag har varit till mora två gånger och ena gången var det med Gabriel, han skulle vägas och mätas och det var inte alls kul. Han har nästan gått ner...hans viktkurva planar och går ner under nedersta strecket! Fast vi kört med extra näringsdrycker, duocalpulver och extra berikning av maten. Det är så jobbigt när ingen förstår varför och jag blir såklart orolig.
Dom tog en massa nya prover på honom bla nytt glutenprov. Håller tummarna att det inte visar någonting när nu Clara verkar klara av att äta det.

Var hos sjukgymnasten idag och fick reda på att svullnaden på min handled var en inflammation, överansträngning.
Så nu ska höger arm vila...det blir lätt!
Även nacke, axlar var galet inflammerade och det kunde vara därför kroppen låser sig. Så nu fick jag några övningar att göra för att mjuka upp kroppen så jag kan röra mig bättre.

I kväll har vi varit på Mini kids :-) Dom uppträdde på parken och var helt fantastiskt duktiga, allihop. Jag kom på att jag var på min första mini kids konsert för 13 år sedan! När David var 6 år och sen Gabriel så det här var den tredje...men nu är det slut :-(
Innan dom skulle börja sjunga och jag sätter på min kamera för att testa den så får jag se att jag glömt att sätta in minneskortet!!! Tog ur det i går då jag laddade ur bilderna. Så typiskt!!! och har aldrig hänt mig förut.


Ta hand om varandra! Kram


Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards