Alla inlägg den 19 maj 2013

Jag

Av Catarina - 19 maj 2013 22:05

Nu har jag fått ladda batterierna lite, Anders och barnen åkte till stugan i går och sov där och kom hem på em idag och hade med sig underbara blommor från stugan till mig. Det var så skönt att få vara ensam och bara vara jag , inte mamma eller fru.
Det är lätt att tappa bort sig själv i vardagen, allting går på rutin och oftast hinner man inte tänka på sig själv.

Vi har äntligen städat verandan efter vintern. Det blir förvaring där och skräp samlas. Sen har vi haft ena kaninen där och spån och hö så det var inte alltför frächt. Jag skulle ha tagit före och efter bilder!
Vi hjälptes åt allihop, barnen var superduktiga då jag lovade fika ute där när vi var klara :)
Det var jättemysigt att få sätta sig och det doftade såpa så gott.

Nu väntar barnen på årets första grillning och att få äta ute för det älskar dom.

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards