Alla inlägg den 11 september 2013

Av Catarina - 11 september 2013 21:51

Ursh vilken förmiddag. Jag hade jag tandläkartid och fick laga den tanden som det ramlat ur en bit ur och jag är så rädd för bedövning så jag körde utan och det var jobbigt men gick. Nu är den iaf lagad och när jag kommit hem känner jag att det lossnat en bit från an annan tand. Typiskt! Och jättekonstigt, jag brukar bara ha problem när jag är gravid och det är jag INTE nu ;-)

Gabriel har det jättejobbigt än, han sörjer.
Varje kväll bryter han ihop och gråter och gråter. Det är värre nu än med någon av hamstrarna. I kväll kom jag på att när han fått prata av sig det värsta och gråtit klart så satt jag på en Sune saga, det är ju tokroligt och det hjälpte honom på andra tankar. Han sover redan! Annars har han inte kunnat somna förens efter 23.00 och då i min säng.
Lilla gubben...tänk om jag kunde få ta hans sorg och smärta men tyvärr måste han lära sig att hanskas med det, jag varken kan eller ska skydda dom mot allt även om jag skulle vilja det.
Barn ska få må bra!

På kvällen nu så började jag må jättekonstigt jag blev kallsvettig och smärtan flög på mig både höger lunga och tryck över bröstet. Jag fick ta nitro sprayen och det höll i ungefär en timme innan det släppte och nu har jag "bara" min smärta kvar, men jag är alldeles slut och min lilla energi jag hade försvann.
Det är jobbigt när det blir så här för jag blir så rädd, när smärtan blir så stark och jag mår så konstigt vet jag inte om det är allvarligt el försvinner och just att veta hur länge jag ska vänta och härda ut?
Det är bara att gå på magkänslan och nu är det några månader sen jag hade småpropparna i huvudet bakom örat.

På vänster sida om bloggen finns det nåt som heter 'Tidigare år' Jag gick in och läste vad jag skrivit den här dagen för ett år sedan och det var jobbigt. Det var en jobbig period då och när jag läser så mår jag illa. Snart har det gått sex år sen jag blev sjuk och min förhoppning att bli bättre är snart helt borta. Måste kanske acceptera faktum.

Ta hand om varandra! Kram

Av Catarina - 11 september 2013 06:55

Om några minuter förändras min sons liv, exakt 07.09 fyller han 18 år, som han längtat och väntat. På torsdag skriver han upp för körkortet.

Vad tiden går fort! Det är inte längesen han var liten och busade runt här.
Vad konstigt det känns att ha två vuxna barn, jag måste ju vara jättegammal ;-)
Nu när jag tittade efter kort så inser jag att jag hade ett! att välja på. Hmmm trist när dom blir så stora att man inte längre får fota dom hur som helst ;-) det finns regler och vad jag får visa för andra :-)
Jaja det är väl så att bli gammal.

Grattis min älskade son på 18 års dagen, hoppas din dag blir underbar <3 <3 <3



Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards