Direktlänk till inlägg 2 maj 2013

Så så ledsna

Av Catarina - 2 maj 2013 19:57

Jag ringde hem nyss och pratade med barnen och Gabriel bara grät och grät, tårarna rann då jag vet att det är jag som orsakat det och gjort honom så ledsen. Clara började också att gråta och det gör så ont i mitt hjärta. Förbaskade maskin som inte kunde vara ledig idag för om jag hade fått göra röntgen hade jag kanske kunnat åka hem idag.
Jag skulle få träffa en öronläkare idag men det blev inget och nåde dom om jag måste stanna över helgen då blir jag vansinnig.
Jag måste hem till mina barn nu!

Jag måste få smärtstillande för huvudvärken än och det känns inte så bra då jag hoppats det skulle gå över snart.
Som det är nu skulle jag inte klara mig hemma och det är jobbigt. Jag kan inte göra något åt min situation hur gärna jag än vill och det är irriterande.

Jag delar rum med tre damer varav två är dementa och det är riktigt jobbigt när dom vandrar fram och tillbaka och skriker, i korridoren är det ett fasligt spring och larmet sitter alldeles utanför dörren och det bara går runt i huvudet och det blir inte bättre. Jag ska fråga om inte jag kanske kan få ett enskilt rum så jag slipper alla ljud och lampor.

Nu ska jag gråta en skvätt och längta hem...
Kramar

 
 
Ingen bild

tuija

2 maj 2013 20:50

Älskade vännen. Det är inte ditt fel. Det är klart barnen är ledsna och oroliga. Men du måste ta hand om dig själv oxå för att du ska kunna vara den underbara mamma som du är. <3

Catarina

2 maj 2013 21:01

Tack! Du har så rätt fast det känns så fel...
Kram

 
Ingen bild

Marie

2 maj 2013 21:07

Fy vad orättvist det kan vara, jag hoppas att du snart får komma hem igen.
Mvh Marie

Catarina

2 maj 2013 21:24

Det hoppas jag med :)

 
Ingen bild

Anette

2 maj 2013 22:20

Det är hemskt när barnen är så ledsna. Det gör riktigt ont men du måste se till att bli frisk och tillåta dig att vara lite självisk!
Kramar

Catarina

2 maj 2013 22:54

Sant men så svårt att se det så!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina - 8 april 2018 12:58

Jag är en buzzador och är med i kampanj, jag har fått produkter från Garnier att testa. Jag fick Garnier Olia 9.0 - Ljusblond. Lite skillnad såg jag men inte mycket. Det positiva var att det luktade gott och det negativa var att krämen var svår att...

Av Catarina - 17 mars 2016 10:10

Vi har fått testa Arlas ekologiska ost Tidan. Den blev en superhit hemma hos oss? Den passade perfekt både på frukostmackan och hårdmackan till middagen. #arlaekologiskost #arlako #buzzador ...

Av Catarina - 1 mars 2016 21:36


Jag och min 8 åriga dotter har fått testat bokklubben Twinsy. Det är anpassade böcker för barn i lågstadiet. Clara tyckte mycket om böckerna och det var perfekt för mig att läsa högt för henne men även var det lätt för Clara att läsa själv. Det får...

Av Catarina - 25 september 2015 12:03

I onsdags ökade plötsligt smärtorna i lungorna och även andningen påverkades så det blev en tur till VC men väl där så skickade dom mig vidare till akuten i mora. Väl där blir jag sämre och jag får allt jobbigare att andas. När dom kollar syresättnin...

Av Catarina - 14 september 2015 00:27

I fredags fyllde min son 20 år! Vart sjutton tar åren vägen? Jag hade hittat på en överaskning på lördagen så på fredag kväll dök dom alla upp. Det var supermysigt att ha huset fullt men med 8 personer är huset väldigt trångt. David visste ingent...

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards