Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Catarina - 7 augusti 2012 23:18

Har inte gjort någonting vettigt alls idag. Bara vilat och det var underbart skönt att inte behöva känna stress eller dåligt samvete över tvätten eller dammtussarna i hörnet. Jag kunde äntligen slappna av :) Huvudvärken kvar även om denär mycket bättre. Jag ska ringa VC i slutet på veckan om det inte har blivit bättre. David kom hem idag och hade med sin tjej ;) Jättekul att få se och lära känna henne. Han ska till tandis i morgon och sen åker dom hem på kvällen igen :( Vi måste snart planera när vi ska köra upp grejer till Älvdalen åt honom. Skolan börjar ju snart :) Det kommer att bli skönt med alla rutiner igen och allt rullar på :)

Ta hand om varandra! Kram

Av Catarina - 7 augusti 2012 22:08

Jag och Gabriel har testat att göra omelett muffins idag till kvällsfikat :) Det blev supergott! Gabriel hade i falukorv, paprika och ost. kryddade med salt, peppar och oregano + basilika. Jag gjorde på Gustafskorv, fetaost, vanlig ost, paprika och kryddade lika som Gabriel.
Både barnen och jag gillade dom :)
Det roligaste är att det går att använda det som finns hemma.
Min miss var att jag glömde ställa dom i muffins formen så dom vek sig ;)
Fick inspirationen från mat bloggen som jag följer och som jag la ut en länk till i tidigare inlägg.
Vi kommer definitivt att göra det här flera gånger. Perfekt när barnen kan vara med och välja vad dom vill ha i sin :)

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards