Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Catarina - 1 augusti 2012 13:02

Vi var ju på kupolen igår kväll och handlade. Vi hade bara tre barn med oss för att Casper hade fotbollsträning. Men mina avskyr att gå i affärer, speciellt Gabriel så han började direkt när vi kom innanför dörrarna med att tjata. Casandra var sur då hon inte fick det hon pekade på och Clara var nog så paff att hon inte öppnade munnen ;)
Förutom på apoteket! Då flippade mina kids ur totalt! Skulle ta ut min medicin och då plötsligt sätter dom igång att bråka vems kassar det är och det slutar med att jag river i åt dom och kassörskan frågar lite försynt: lång dag? Mmm många affärer kanske. Lovar mig själv att nästa gång ska jag gå på kupolen själv ;)


Hittade iaf lite roliga saker och några nyttiga :)
Köpte en huvtröja åt mig och pyssel, barnen köpte leksaker och Så köpte jag ett kompis hjärta till Clara och två armband. Hon ska på kalas till sin bästa kompis (grannen) i helgen.
Och lite annat smått och gott :)


Ta hand om varandra! Kram

Av Catarina - 1 augusti 2012 02:05

Natt igen... Ligger och försöker att få sova lite grann men har så tungt att andas. Har öppnat fönstret lite mer så jag får lite kallare luft och ska försöka palla upp huvudet lite. Blir sämre när jag ligger ner.
Jag vill ju så mycket men måste försöka lära mig mina gränser, det är så svårt!
Känns som om bröstet exploderar snart och jag vill bara gråta! varför vet jag inte och jag får inte bryta ihop för då blir allting mycket värre :(


Clara sover inne hos Casandra i natt och jag trodde faktiskt att hon skulle komma ner innan jag gick och la mig men hon verkar sova så gott :)
Gabriel sover iaf hos mig och han ligger och hostar och snörvlar, har blivit genomförkyld. Jag hoppas att det går över och att inte det öppna fönstret gör allting värre!


Tänk om det kunde försvinna, bara sådär! All smärta som skär som en kniv i lungorna och värken i kroppen. Tillåta mig att kunna andas igen!


Ta hand om varandra och sov gott! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards