Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Catarina - 18 maj 2012 23:28

Huset som David bodde i i Älvdalen, pojkarna packar det sista och sätter fast cykeln, sen var det dax för hemfärd... och den roliga lekparken som mina barn älskade att vara i när vi var och hälsade på honom. Gabriel var faktiskt jätteledsen när David inte skulle bo där mer...


   



Av Catarina - 18 maj 2012 23:06

Åkte vid sex i morse till älvdalen, jag Johannes och David. Vi städade ur allt på 2.5 timmar. Det är så skönt att ha det gjort och nu slipper jag tänka på det. Nu är det bara att fixa ett nytt boende till hösten närmare skolan.


Så nu är jag illa ute...så här mycket har jag inte gjort eller hållt i gång på väldigt länge och nu får jag ta straffet för det! Det kommer inte att bli roligt och jag hoppas verkligen att jag får vara hemma och slipper sjukan.


Min älskade vän är nu på väg hit och kommer vilken minut som helst och jag är så glad! Hon är en helt underbar person som jag verkligen kan prata med om allt! Precis allt! och nu får vi umgås hela helgen och bara sitta och prata. Det har jag längtat efter då vi bor så långt ifrån varandra blir det inte så ofta och telefon är absolut inte samma sak.


Sov gott alla! Kram 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards