Alla inlägg den 29 april 2015

Av Catarina - 29 april 2015 22:52

Jag ser och hör att det är många som blir tillfrågade om fitline. Jag blev kontaktad genom min blogg då den personen såg vilka sjukdomar jag har och att jag hade det jobbigt. Jag var nära att beställa för i min situation är man villig att testa allt! Som tur var googlade jag på fitline!
Herregud vilken smörja och sen liknar det ett pyramidspel då jag skulle sälja till vänner och släktingar för att kunna få mina paket billigare. Jag skulle alltså i min tur lura på någon mer det här.
Fundera mer än 5 gånger innan ni beställer, fråga runt och framför allt googla. Skulle det vara sånt mirakel så skulle väl läkarna använda det! Är det för bra för att vara sant? Ja då är det oftast det!

Av Catarina - 29 april 2015 20:35

Jag blir så less på elaka barn och föräldrar som inte bryr sig ett dugg!!! Varför???
Gabriel vill inte gå till skolan, har ont i magen varje morgon och kan inte sova på nätterna :-( förstår dom verkligen inte hur mycket dom förstör för andra?
Att jag har hand om klassresan och inte gör som alla vill hjälper nog inte till. Det är tur att en till mamma är med så vi har varandras stöd!
Idag när Gabriel kom hem så berättar han att hans kompis nu också börjar retas och vara dum mot honom så han sa att han nog får hålla sig till tjejerna och leka med dom.
Så glad att han har dom!
Önskar att jag kunde göra så mycket mer.

Ta hand om varandra! Kram


Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards