Alla inlägg den 22 april 2015

Av Catarina - 22 april 2015 13:14

Jag har gjort nya armband. Jag har knytit in en budskapsring.Tycker det är jättekul att hitta på nya sätt :-)
Jag har ord som Faith, Spirit, Respect, Wisdom, Vänskap, Kärlek, Mamma, Älskade barn mm på budskapsringarna.
Nu måste jag bara försöka sätta ett pris på armbanden.
Ska försöka göra nyckelringar med busdskapsring på, om det funkar vet jag inte än ;-) måste testa iaf.

Ha en bra dag! Kram

Av Catarina - 22 april 2015 13:02

Jag hade en stor blödning i stortån så dom såg inte riktigt på röntgen så plåtarna skickades till mora. Fast jag tror nog inget är brutet. Jag har aldrig brytit nåt i hela mitt liv och jag har ramlat av hästar, gympat och gjort volter som gick snett så jag klarar nog att halka lite ;-)
Kan dock fortfarande varken känna el röra tån och det är riktigt irriterande att jag inte kan gå ut när det är så underbart väder.
Har knappt sovit på flera nätter för smärtan så Anders har varit så snäll och gått upp och skickat iväg barnen till skolan så jag fått sova.

Ha en bra dag! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards