Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Catarina - 23 februari 2014 21:29

Vaknade i morse och ryggen var låst. Ena benet gjorde jätteont och jag kunde inte röra mig utan att smärtan blev för mycket.
Det tog länge och många små försök innan jag lyckades rulla ur sängen.
Anders var borta, David & Isabelle hade åkt till sälen på jobb och Johannes sov så nån hjälp fanns inte. Det är typiskt.
Visst visste jag att jag skulle få må dåligt efter bowlingen men inte så här!!!
Det känns ungefär som om hela jag blivit överkörd, ena benet och armen flera gånger :-(
Så inte har jag kunnat göra mycket idag förutom att hålla mig stilla och stretcha då och då.

På em ville mamma att vi skulle hälsa på och fika lite så vi åkte dit och jag tyckte det skulle bli skönt att få komma ut lite. Tyvärr kom vi inte dit för upp till deras hus är det en jättelång och tvär backe med en skarp kurva mitt i och det var blankis som det rann vatten nerför, det var ingen ide att ens försöka.
Ringde mamma och hon bad oss åka och vända bilen och vänta så skulle dom sanda åt oss :-)
Så tillslut kom vi upp och fick fika och en mysig pratstund.

Jag och Gabriel håller på att läsa en Sune bok och både han och jag skrattar ordentligt varje gång :-) Anders Jacobson kan verkligen skriva!
Idag skulle Rudolf klippa sig hos en damfrisör ist för hans herrfrisör från 1700 talet och han skulle göra någonting nytt ville frun. Det skulle bli lugg och slingor i håret och när frisören skulle sätta på hättan för slingorna utbrister Sune; är det där en elefant kondom?
Gabriel skrattade så att han inte kunde prata men frågade sedan - vad är det mamma?
;-)
hahaha ja hur förklaras det?
Jag älskar att läsa för barnen men ibland fungerar det inte så bra när jag har för ont och det är trist.
Men samtidigt tror jag att jag tränar lungorna lite :-) inget ont som inte har något gott med sig!

Ta hand om varandra! Kram


Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards