Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Catarina - 12 augusti 2013 23:55

Det har varit den värsta natten på länge....det var så varmt och kvavt på hotell rummet att ingen av oss kunde sova riktigt så när klockan ringde sju var vi alla urtrötta.
Frukosten skulle severas nio till oss så vi drack kaffe och te på rummet, mamma hade tagit med en vattenkokare :-)
När vi sen kommer till frukosten har dom dukat upp ett helt bord till oss med allt möjligt. Jättehärligt att bara få sätta sig.


Efter frukosten packade vi ihop och åkte in i Uppsala och akademiska sjukhuset.
Pappa var så nervös att han hela tiden glömde bort vad vi sa och det var lite jobbigt.
När han äntligen kom in och fick prata med läkaren fick han alla svar som han funderat på. Ingen i malung har kunnat eller velat berätta någonting om vad som kommer att hända efter operationen och jag hoppas han blir lugnare nu. Det blir två månaders väntan innan det blir en steloperation i nacken, tyvärr hade det gått så långt att det var det enda och det görs enbart för att minska smärtorna.
De andra problemet gör dom inget åt då han är för gammal så höger arm kommer att få vara mycket svagare.
Det är så hemskt att se sin pappa bli så annorlunda på bara ett drygt halvår, det går så fort och han blir bara sämre och sämre.

Lite bilder från Uppsala....

Det är så vackra hus där och mina föräldrar har bott och jobbat där så det är kul att se vart dom höll hus då.

Min underbara dotter hade namnsdag i dag och så typiskt att jag inte var hemma! Men Anders hade bjudit fammo och köpt en liten present (bokmärken) och så fikade dom med glass och maränger.

Vi kom hem vid nio och jag ramlade ihop i en hög i soffan. Resan hem tog många timmar då vi stannade ofta då jag hade ont och mamma var så trött, pappa kan inte köra då han inte kan vrida på huvudet.

Innan läggdags var jag tvungen att krypa ner i ett hett bad så kanske jag får sova lite i natt. Trött är jag iaf :-)



Vi stannade i Heby och åt och vi tog bakad potatis med räkröra, jisses vilken portion!!! Den var grotesk men så gott det var :-) ljuvligt även om jag inte orkade mycket.

Ta hand om varandra! Kram


Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards