Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Catarina - 1 augusti 2013 22:39

Korten laddades inte upp för mottagningen är kass här. Lägger upp dom i morgon :-)

Av Catarina - 1 augusti 2013 22:02

Idag har vi hämtat syster och Indra hit till stugan :-) Vi har haft en härlig dag med bad, grillning och skogspromenad med hundarna.
Gubben blev utkastad och fick minsan sova hemma så vi fick ha lite tjejsnack och mys :-) Gabriel tyckte jag var elak så Anders fick säga till honom att det var okej ;-) Gofis <3

Barnen skulle sova i lekstugan i natt och städade och bäddade så mysigt men innan nattningen ångrade sig Gabriel. En timme efter nattning kom tjejerna och skyllde på att det var för ljust ;-)

Nu har jag ätit nyponpulvret i flera dagar och nog tycker jag att lederna känns bättre :-)
Men flera mornarna har jag haft så ont i benen och fötterna att jag knappt kan gå när jag vaknat, det tar ett tag innan det fungerar och det är läskigt!
Det tar aldrig slut!

Fick brev från FK i går och det stod att det kunde ta 3-4 månader innan jag fick svar om jag får sjukbidrag beviljat!
När jag pratade med dom lät det som om jag skulle få besked snabbt. Denna väntan....



[Bild]

[Bild]

Gabriel med Vilja och Clara med Erik

[Bild]

[Bild]

Gabriel vid våran båtbrygga, undrar vad han tänker på!? ;-)

Ta hand om varandra! Kram

Av Catarina - 1 augusti 2013 12:06

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards