Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Catarina - 11 augusti 2013 22:09

På fm kom mor & far och hämtade mig och så styrde vi mot Uppsala. Det gick bra efter vägen men det var hemskt på motorvägarna! Vilken stress och fart!

Vi har stannat utanför Uppsala och sover på ett hotel i natt.
Pappa är så nervös och mår så dåligt av att inte veta vad som händer i morgon och jag förstår honom.
Jag sa åt honom att det kommer bli bättre snart och att det är bra att dom kan göra något åt skadan. Han är rädd att det ska gå på tok och visst, en operation i huvudet är ingen lätt sak!

Nu är det natti natti så vi orkar i morgon :-)

Ta hand om varandra! Kram

Av Catarina - 11 augusti 2013 01:13

Vilken härlig kväll vi haft! Halv sju åkte vi mot äppelbo och Trollbrölloppet, ett bygdespel. Barnen har aldrig varit dit och jag har inte varit dit sedan jag var liten så inte kom jag ihåg mycket.

Gabriel och Clara tyckte det var jättekul och efteråt fick vi gå ner på scenen för att träffa trollen. Ett troll lyfte upp dom och gissa om dom blev lite skraja? ;-)

Tyvärr är det suddigt då det var sån trängsel så det var svårt att hålla telefonen stilla.
Lite kort från kvällen....

Klockan var nästan elva innan vi kom hem så det var bara att stoppa kottarna i säng, jag ligger här och har ont så nån sömn blir det inte på några timmar.
Det är typiskt att jag måste upp sju i morgon bitti och kommer att vara supertrött.
På fm åker jag, mamma och pappa mot Uppsala och Akademiska.
Jag håller alla mina tummar att det kommer att gå bra för pappa. Vet inte vad som händer där än och ingen kunde svara på det när pappa ringde så han är lite nervös!

På fm var vi ner till malung och köpte presenter till ett kalas barnen ska på i morgon och då passade vi på att gå och fika :-) Det är inte ofta det händer så det var jättemysigt!




Ta hand om varandra! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards