Alla inlägg den 2 september 2013

Av Catarina - 2 september 2013 21:36

Barnen har fått baka tårta till Anders idag så vi får gratta honom i morgon bitti. Dom trodde att jag skojade när jag sa att dom skulle få göra tårtan alldeles själva :-)
Men dom delade upp allting emellan sig och vi hade det jätte mysigt utan bråk. Vi pratade, skrattade och har haft en h dag tillsammans. Garneringen av tårtan får vänta tills i morgon bitti så det inte färgar grädden. Jag hade ingen plats i kylskåpet så nu står den ute på verandan och jag hoppas ingen snor den i natt ;-)
Efter att tårtan var färdig så pysslade dom presenter och kort och det blev jättefint!
Vi har haft en helt underbar dag tillsammans och jag önskar att alla dagar kunde vara så här, utan bråk och meningskiljaktigheter, fast jag ska inte klaga så mycket då dom leker jättebra med varandra! Nästan för bra då dom oftast väljer bort kompisar och är med varandra istället. Jag vet inte om det är bra el dåligt att dom är så beroende av varandra!?

Ta hand om varandra! Kram


Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards