Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Catarina - 8 juni 2012 22:25

Clara kunde sova hela natten, tack vare hennes bror som höll henne i handen hela natten. Gofisar!

I morse när hon kom på dagis och fick se kninis så tog hon upp han, ögonen sken och hon trycker honom emot sig och bara står och snozar på honom.  Hon har klart och tydligt talat om för honom att såna fasoner som att stanna kvar på dagis på natten inte är okej!

I kväll så var kninis såklart med vid fredags myset, och vi hade fixat ost och kex idag ist för popcorn som vi brukar ha.  Efter myset hoppade jag och barnen i badet och bubblade lite, underbart fast inte lika mysigt som när det är mörkt ute och jag kan tända alla ljusen ;)



                                                                                                                                          Nu sover dom så gott så! Clara har oxå lärt sig någonting idag och det är att hon faktiskt klarar sig utan honom. 


                                                                                                                                              



 

Jag hoppas att vi får samma härliga väder i morgon som vi haft idag, barnen längtar efter att bada och det är precis det man ska göra på sommarlovet!


Nu måste jag sluta då värken driver mig till vansinne, brukar kunna gå bra att skriva, men inte i kväll. Var jobbigt idag då ac n är slut i våran bil (väntar på tid för påfyllning)   Jag kan inte andas, blir hemskt anfådd och får jätteont då jag försöker andas mer och fortare. Ond cirkel :( Nu har dessutom ledvärken toppat dagen, det sliter och drar och jag har svårt att vara still.                                                                                                                                                                                                              Sov så gott! Kram











Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards