Alla inlägg den 27 juni 2014

Av Catarina - 27 juni 2014 01:22

Tänk vad skönt det vore om jag slapp alla läkare och alla mediciner!
Nu strular allt igen och såklart är det jag som får ta smällen.
Jag beställde nytt recept förra veckan och skulle hämta ut det i måndags, fanns inget!
Onsdag hade jag helt slut och på em ringde jag apoteket för att höra om dom fått in nåt nytt recept men INTE!
Jag ringer VC och frågar om det är något skrivet men det är det INTE. Hon ska se till att läkaren skriver på torsdagen, ber om ett annat recept också när jag ändå pratade med dom. Jag har redan riktigt ont och att inte ta medicinerna i tid som jag måste ta regelbundet förbättrade inte det hela. Det har varit kaos :-(
Ringde apoteket idag och frågade igen och javisst hade ett recept kommit in...MEN det var fel! Det var det jag bad om på onsdagen.
Är dom inte kloka?! Jag hade redan varit utan i 24 timmar. Jag ringde vc igen och fick sköterskan att be en annan läkare skriva och vips hade jag receptet.
Anders åkte till apoteket och skulle hämta ut det MEN då finns det inte inne, fick tillslut ett annat men nu måste apoteket ringa läkaren som skriver ett nytt recept och så får Anders åka till mora och hämta ut det i morgon annars kunde det ta 10 dagar.
Det är f-n helt otroligt!
Jag är så less på det här, att hela tiden ha ont och vara beroende av läkare och mediciner för att klara dagen.

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards